NexGolf-versiotiedote 2-2023

12.2.2023

Tasoituskortti voimassa -tilan automaattinen aktivointi

Laskutustapahtumaan on tuotu optio asettaa laskun maksamisen jälkeen Tasoituskortti voimassa -tieto jäsenen profiilissa automaattisesti aktiiviseksi. Tasoituskortti voimassa -tieto voidaan synkronoida automaattisesti eBirdieaan. Tämä on kätevä toiminto, jos eBirdien tasoituskortin voimassaolo on sidottu vaikkapa seuran jäenmaksuun.

Jos laskutustapahtuman Vaikuttaa jäsenen Tasoituskortti voimassa -asetukseen on kyllä-tilassa, säädetään jäsenten Tasoituskortti voimassa -asetusta ko. laskutustapahtuman saldon mukaisesti. Asetus Vaikuttaa jäsenen Tasoituskortti voimassa voidaan kytkeä yhtä aikaa useampaan laskutustapahtumaan, jolloin molempien tapahtumien laskujen tilan tulee olla maksettu, jotta Tasoituskortti voimassa -asetus muuttuu Kyllä-tilaan. Huomaathan, että toiseen asetuksen poistaminen ei nollaa jo tapahtuneita tasoituskortin aktivointeja. Asetus säätää aina vain tasoituskortin aktiiviseksi, ei koskaan poista sitä.

Kun edellisen kauden tasoituskorttien voimassaolo päättyy, tulee vanhoista laskutustapahtumista ensin poistaa Vaikuttaa jäsenen Tasoituskortti voimassa -asetus, jotta vanhat laskut eivät vaikuta enää uuden kauden tasoituskortteihin. Tämän jälkeen nollataan kaikki tasoituskortit pelaajilta. Se onnistuu Päävalikko > Hallinta > Työkalut > Jäsentietojen päivitys kautta valitsemalla Kaikki ja Tasoituskortti voimassa: ei. Tieto päivittyy synkronoinnissa pelaajan eBirdieen, mikäli keskusreksiterissä on aktivoituna Automaattinen aktivointi rajapinnan kautta asetus. Kun kortit on nollattu, voidaan uuteen laskutustapahtumaan/laskutustapahtumiin asettaa automaattinen tasoituskortin aktivointi.

Lähtöjen muokkaus -työkalu

Ajanvaraukseen on tuotu toiminto, jolla valituille lähdöille voidaan tehdä useita toimintoja samalla kertaa.

Toiminnolla voidaan asettaa lähdön vapaat paikat, sulkea tai avata lähtöjä massana. Asettaa sisäisiä- ja julkisia kommentteja ja poistaa kommentteja. Toiminnolla voidaan myös säätää massana varauksen reikämäärää ja internetvarattavuutta.

Mikäli ajanvarauksessa valitaan aluksi lähdöt, koskevat muokkaustoiminnot vain näitä valittuja lähtöaikoja. Jos lähtöjä ei valita, kysyy järjestelmä aloitus- ja lopetusajan, viikonpäivät ja aikavälin, jota muutokset koskevat. Näin saadaan esimerkiksi arkiaamujen klo 8-10 ajat helposti muutettua vaikkapa kahden hengen lähdöiksi. Samassa yhteydessä lähtöihin voidaan lisätä myös kommentti.

• Teetime.fi:n ruotsinkielinen käyttöliittymä
  • Pelaaja voi itse poistaa jatkossa tilastoistaan tasoituskortin joka on syötetty NexGolfista. Huom! ei poista sen vaikutusta WHS-tasoitukseen! WHS-muutokset pitää seuran tehdä edelleen admin.golf.fi kautta.
  • Hyvityslaskut tulostettavaksi laskuhaun kautta
  • Players1st-kierrosdatan vientiin tarkennuksia kilpailudatan osalta
  • Vanha jäsenhakemus ohjaa automaattisesti uudistettuun jäsenhakemukseen
  • Peliliput-haun tulos mahdollista ottaa Excel-tiedostona