NexGolf-versiotiedote 4B-2023

12.4.2023

Julkisen kilpailukalenterin uudistus

Julkisen kilpailukalenterin ulkoasu ja sisältö on uudistunut. Uudistuksen myötä jokaiselle kilpailulle on nyt oma kilpailukohtainen kilpailusivu, jolta löytyvät kaikki ko. kilpailun tiedot sekä linkki kilpailun ilmoittautumiseen.

Kilpailun värimaailman ja logon pääset asettamaan kilpailun hallinnasta. Kilpailusivun linkki on kryptattu, joten esimerkiksi kutsukilpailujen kilpailusivun avaaminen ilman oikeaa linkkiä ei onnistu. Kilpailun hallinnasta löytyy linkin, jolla ei julkisen kilpailun sivun voi jakaa osallistujille.

Autojen keston muuttaminen palveluiden varauskalenterista

Palveluiden varauskalenteriin on tuotu olemassa olevan palvelun varauksen muokkaustoiminto. Esim. jos auto palautuu aiemmin varattavaksi, voit muuttaa varauksen kestoa palveluiden varauskalenterista.

Samalla varauksen muokkaustyökalulla auton varauksen voi oistaa kokonaan.

Autojen julkiset varausajat

Palveluryhmän tiedoista voi määrittää palveluryhmäkohtaisen sallitut varausajat, joiden sisällä pelaajat voivat varata julkiseksi määritettyjä palveluita. Näin voidaan esimerkiksi estää jäsenten varaukset toimiston aukioloaikojen ulkopuolella. Caddiemaster saa varattua aikoja ohi julkisten varausaikojen.

Palveluiden varauskalenterin konfliktit varauksissa -toiminnolla voi tarkastaa sellaiset varaukset, jotka on tehty ohi julkisten varausaikojen.

Autojen päittäin vaihto palveluiden varauskalenterin kautta

Palveluiden varauskalenterin on tuotu toiminto, jolla varauksissa olevia autoja voidaan vaihdella varausten kesken. Varausten vaihto -toiminto ilmoittaa, jos vaihto ei ole mahdollinen. Käyttäjän tulee huomioida, että kaikkia konfliktitilanteita voida ohjelmallisesti estetää, joten tarkastathan että palveluiden päittäin vaihto ei aiheuta päälekäisiä varauksia.

Palveluryhmien ehdot / tiedottaminen

Palveluryhmän tietoihin on tehty kohta ”Varausehdot/-info”, johon määritetty teksti nousee ponnahdusikkunana varaajalle, kun varaukseen lisätään kyseinen palvelu.

Palveluryhmien tiedot näytetään ensimmäisessä versiossa pelaajan NexGolfissa internetselaimen kautta ja myöhemmin mobiilisovelluksessa.

• NexGolf kaupan tuotteisiin on lisätty mahdollisuus tehdä oston yhteydessä automaattinen Tasoituskortti voimassa tiedon aktivointi, jolloin myös eBiridie saadaan automaattisesti aktivoitua
  • Kilpailun lähtölistan muokkausnuolien selitteet: käyttäjälle esitetään toimintoselite (tooltip), kun hiiri viedään muokkauspainikkeen päälle
  • Raporttipohjaan lisätty mahdolliseksi ottaa yrityksen y-tunnus ja verkkolaskutiedot raportille