NexGolf-versiotiedote 4C-2023

17.4.2023

Tunnisteisiin liittyminen ja niiden kautta viestiminen

Pelaajan tunnisteiden käyttöä on laajennettu viestinnän tehostamiseksi. Pelaajille voidaan asettaa julkisia tunnisteita, jotka näkyvät pelaajan NexGolfissa Kiinnostuksen kohteet -listana. Tällöin pelaaja voi itse valita häntä kiinnostavat tunnisteet.

Tunnisteen asetuksista voit asettaa tunnisteen julkiseksi, jolloin tunniste tulee esiin pelaajan omaan NexGolfiin. Tunnisteisiin liittyminen on tulossa myös appiin seuraavaan versioon.

Tunnisteiden avulla voidaan tehdä jäsenhakuja, jolloin tietojen kerääminen erilaisista ryhmistä on helpompaa. Lisäksi tunnisteita voidaan käyttää esimerkiksi viestintään.

Mikäli käytössänne on NexGolf Premium Club voitte käyttää tunnisteita jatkossa mm. Tiedotteiden asettamiseen tai Markkinointiviestien lähettämiseen.

Mikäli käytössänne on Viestintämoduuli, voitte viestiä tunnisteiden avulla SMS- ja email-postituslistojen avulla.

Ajanvarauksen poisto varauslomakkeelta ilman välitallennusta

Seuran asetuksiin on lisätty optio, jonka käyttöön ottamalla hallinnan varauslomakkeella varauksen peruutus tapahtuu välittömästi peruutus-rastia painamalla. Toiminto helpottaa ruuhkaisten ajanvaraushetkien lähdön pelaajien vaihtoa.
Mikäli seuran asetuksista otetaan käyttöön asetus Poista varaukset ilman tallennusta, tapahtuu hallinnan ajanvarauslomakkeella pelaajan poisto varauksesta ilman erillistä tallennusvaihetta.

Palveluryhmien varausraportti

Palveluiden varausraporttiin on lisätty palveluiden massavaraukset. Raportti haetaan oletuksena tehdyistä ajanvarauksista, joihin on kytketty jokin lisäpalvelu, mutta haku voidaan laajentaa kaikkiin palveluvarauksiin, pelkkiin ajanvarauksen kautta tehtyihin varauksiin tai vain massavarauksiin. Massavarauksista raportille nousee varaukseen annettu lisätieto ja ajankohta.

• Korjattu Julkiseen kilpailukalenteriin osallistujien piilottaminen
  • Korjattu Julkiseen kilpailukalenteriin jonossa olevien pelaajien piilottaminen
  • Lisätty ajanvarauksen varaustilanne-näkymään kentän täyttöasteen esitykseen 0% (ei varauksia) taso
  • Palveluiden varauskalenterin optimointi