NexGolf-versiotiedote 4D-2023

26.4.2023

Ajastetut varausviestit

Ajan varanneille pelaajille voi jatkossa vahvistusviestin lisäksi ajastaa lähtemään erilaisia määrittelemiänne viestejä, kuten muistutusviestejä ennen lähtöä tai esimerkiksi kiitos viestejä varauksen jälkeen. Viestiin poimitaan aina seuran nimi, kenttä ja varauksen ajankohta sekä määrittämänne viesti.

Ajanvarausviestit voidaan ottaa käyttöön asetuksista: Päävalikko > Hallinta > Työkalut > Ajanvarausviestit.

Viestille annetaan nimi, joka näkyy vain hallinnalle. Pelaajalle näkyviä tietoja ovat otsikko ja viestin sisältö. Viestin ajastukseen ja lähetyslogiikkaan liittyvät asetukset ovat ajastuksen aika minuuteissa ennen tai jälkeen lähdön. Viestille voidaan määrittää vastaanottaja, eli viesti saadaan lähtemään kaikille pelaajille, vain varaajalle tai vain jonkun muun vaaraamille pelaajille. Voitte tehdä siis esimerkiksi varaajalle oman viestin ja muille lähdön pelaajille oman viestin. Mikäli käytössä on Teetime.fi-varausviestit, voi asetuksella rajata pois Teetime.fi-varaukset tai ottaa ne huomioon viesteissä. Viestit voidaan määrittää myös kenttäkohtaisiksi.

• Korjattu maksut kunnossa lukittu kyllä -tilan tarkastusta
  • Korjattu maksukortin lisääminen Teetime.fi:ssa mobiilisovelluksella
  • Optimointia uuteen jäsenhakuun
  • Optimointia Tasoituskortti voimassa tilan aktivointiin laskutustapahtuman kautta